blondinbrella

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Vän eller ovän?!!

Av Brella Islandshäst - 22 februari 2012 19:40

  


Min vän "Kompisen". Foto, fantastiskt duktiga mellanmatte.


Brella






 
 
Ingen bild

Ann-Mari

23 februari 2012 12:05

Hej Brella, vilken vacker kompis du har. Kompisen har vårens färger medan du Brella har lugnets färg och den är också vacker. Mellanmatte är en bra fotograf tycker jag. Jag skall spara det här fotot också i min samling. Har du haft besök av mellanmatte nyligen ? Själv har jag sms:at med henne och det känns bra att veta hur hon mår. Hälsa henne och krama henne när hon dyker upp. Hälsa stormatte när hon kommer hem från den stora staden. Kanske hon har grattat den nyfödda lillprinsessan som är en rolig historisk händelse. Kram från oss /Ami o Alf Ps Alf har också fått influensan med feber och sånt... så nu är det lite jobbigt........

Brella Islandshäst

24 februari 2012 11:08

Hej Ami, min vän.

Jag har hälsat stormatte och hon kom tillbaka från hovstaden välbehållen. Men det var inte roligt att höra att ni åkt på denna flunsa. Själv har jag vaccinerat mig. Som säkerhet tar jag ibland på mig ett munskydd.
Ja, det är roligt med en liten sessa. Jag längtar själv efter ett eget litet föl. Det skulle bli min alldeles egen lilla sessa. Rödhårig och envis, givetvis.
Med förhoppning om att ni mår bättre snart, kram Brella

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Brella Islandshäst - 5 september 2012 19:23

Förbaskade hovröta.   På grund av att den förbaskade hovrötan har fått fäste i mina hovar har framhovarna reducerats avsevärt. Men nu har matte bestämt att, om samma väder föreligger till våren, ska jag få stå inne på nätterna. Torrt. Samt, hon k...

Av Brella Islandshäst - 3 september 2012 12:26

Hon blev gammal min meyer-vän Lulu, hela 33 år. Hon somnade in i husses trygga famn, lugnt och stilla.   Grå, grön och lite luggsliten min lilla vän som jag nosade på   åldrad, tufsig och mycket liten temperamentsfull, vänlig, saknar dig ...

Av Brella Islandshäst - 17 mars 2012 09:55

Hej alla hästvänner där ute!   Jag har ju funderat lite på vilka som läser min blogg och jag har en liten fråga. :)   Är det någon av er som tävlar / har tävlat? Lillmatte ska ju tävla med mig nästa helg så jag skulle vilja ha lite tips om ...

Av Brella Islandshäst - 16 mars 2012 16:43


Hur snyggt skulle inte detta schabrak vara på mig? Snacka om Bling-bling!     599 kr - Royal hästsport ...

Av Brella Islandshäst - 15 mars 2012 19:34

Har varit ute och surfat lite. Så jag tänkte ge er lite tips på vart man kan hitta lite tuffa grejor för tuffa pållar och ryttare!                                 Allt är ifrån Hööks        ...

Presentation


Hej! Det är jag som är Brella! (kallas även Brellzor) Och här bloggar jag om mitt liv och min familj:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Islandshästen kallas även:
 Vikingarnas häst
 Vulkanernas häst
 Andarnas häst
 Gudarnas häst
 Frimurarnas häst
 Isfolkets häst

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards