blondinbrella

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Brella Islandshäst - 9 februari 2012 14:46

Mattes arbetskamrater har döpt laget för "Tappa"-tävlingen till, jajemen, javisst, håll i er, nu kommer det;

Brellas Lärjungar.


Detta, enligt uppgift, utan mattes inblandning. Hon ska enligt rykten ha blivit väldigt förvånad vid kännedom om uppgiften enligt ovan beskrivet.


Jag har nu dragit slutsatsen att min matte pratar mycket om mig. Hur bra jag är, och fin, ståtlig och förståndig för den delen. Och uthållig. För det är väl vad tävlingen går ut på. Att röra på sig. Och det gillar jag.


Mattes arbetskamrater vinner lätt - med mitt namn blir allting rätt!


Brella

Presentation


Hej! Det är jag som är Brella! (kallas även Brellzor) Och här bloggar jag om mitt liv och min familj:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Islandshästen kallas även:
 Vikingarnas häst
 Vulkanernas häst
 Andarnas häst
 Gudarnas häst
 Frimurarnas häst
 Isfolkets häst

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards