blondinbrella

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Brella Islandshäst - 6 februari 2012 11:00

Det finns så många vackra människor. Mellanmatte har viskat i mitt öra om två av dem.


A-M & A, dessa tvåbenta som var och hälsade på oss häromdagen. Det var för kallt för att åka bort till mig men de tänkte nog på mig. Det är jag tämligen förvissad om.


Att de dessutom har ridit islandshäst är ju inte till deras nackdel. Det visar på gott omdöme och bra smak, enligt mitt tycke.


Mellanmatte viskar så fina ord. Jag förstår att dessa två vänliga själar betyder oerhört mycket för henne. Dessa vackra människor. Kanske blir mellanmatte stark en dag tack vare bland annat dessa människor. Och kan följa med mig på äventyr. Jag väntar och längtar. För vi passar tillsammans vi två. Min högsta önskan är att hon ska bli återställd.


Ge dig aldrig, res dig nu - vår egen ängel, det är du!


Brella


Presentation


Hej! Det är jag som är Brella! (kallas även Brellzor) Och här bloggar jag om mitt liv och min familj:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Islandshästen kallas även:
 Vikingarnas häst
 Vulkanernas häst
 Andarnas häst
 Gudarnas häst
 Frimurarnas häst
 Isfolkets häst

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards