blondinbrella

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Brella Islandshäst - 3 november 2011 23:37

  

.. .är att det är en skärskada från vasst föremål. Det var inte jag som bet honom alltså och inte min vän aran heller för den delen. Nej, istället var det så att husse slant på kniven när han skulle tälja en pinne till arans bur. Klantigt?  Mm. Men ingen av er som hade röstat hade rätt. Inte en enda hade faktiskt gissat på just detta alternativ. Bättre lycka nästa gång.....:-)





 

Här är min vän Snyggesnygg ute och åker motorcykel. Gul och blå fågel och en rosa cykel? Det skär sig. Jag kommer då osökt att tänka på att ordet skär har ett samband med båda bilderna, dels i bilden ovan beträffande den skadade handen och här, gällande den rosa cykeln. Jag är så fyndig!


Plötsligt ljuder det ett "pling" - när jag kommer på nånting!

Brella


Presentation


Hej! Det är jag som är Brella! (kallas även Brellzor) Och här bloggar jag om mitt liv och min familj:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Islandshästen kallas även:
 Vikingarnas häst
 Vulkanernas häst
 Andarnas häst
 Gudarnas häst
 Frimurarnas häst
 Isfolkets häst

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards