blondinbrella

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Brella Islandshäst - 18 november 2011 22:29

Idag tränade husse mig att gå på presenning, det prasslade lite otäckt. Men efter en stund gick det bra.


I morgon skall han skjutsa mig till andra sidan bron, för Stormatte skall ut på tur. Det blir nog en surprice. Hoppas det blir bra väder; alltså snö, is,blåst och kallt. Finns inget bättre än sådant väder.


Fick morötter och äpplen av husse - han skämmer bort mig. Tur jag har honom för av matte får jag bara sådana där pellets (de kunde lika gärna värma upp hus med dem) dvs, sådan där Lucern.


Ja, husse och jag. Vi är ett oslagbart team.

   


Här sitter husse och ska dricka ur sin kåsa, först måste han dock på drycken blåsa!


Brella 

Av Brella Islandshäst - 18 november 2011 11:51

 


Jag rotade fram en gammal bild från i somras, där jag tar en tupplur tillsammans med min käre husse. Jag måste bara dela med mig av den.


Kanske ta sig en blund, eller bara vila en stund!

Brella

Presentation


Hej! Det är jag som är Brella! (kallas även Brellzor) Och här bloggar jag om mitt liv och min familj:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Islandshästen kallas även:
 Vikingarnas häst
 Vulkanernas häst
 Andarnas häst
 Gudarnas häst
 Frimurarnas häst
 Isfolkets häst

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards