blondinbrella

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Brella Islandshäst - 3 oktober 2011 22:53

Idag skall jag berätta lite om fjällsemestern igen. Fluga och jag gick på långpromenad upp på Funäsfjället. Där uppe på funästoppen hade Reinar Ren öppnat en klöverbar. Vi beställde varsin sockervatten med tilltugg ā la blomsteräng. Drycken och övriga delikatesser satt gott efter en hård klättring uppför funäsbacken. Därefter, fram på småtimmarna, gick vi hem till stughagen och fick lite stretching o borstning. Ja, det var en trrevlig dag! Nu ska jag läsa lite Häst- o Hönytt för att därefter slumra in i gröna drömmar.


Gokvällis, från en trötter Brellis

Av Brella Islandshäst - 3 oktober 2011 01:13

Jo, det är en sak jag har funderat över. Jag har sett att ni människor går med extremt fula plastmatkassar när ni handlar. Ni har blivit mer miljövänliga och det är bra, riktigt bra. Men att köpa dyra plast- eller tygkassar som är EXTREMT smaklösa i sin utformning? Vem vill ha en kasse som det står "Willys" på? Det är säkert inte något fel på det namnet, men ärligt talat - vad är det för namn? Om det stått Thor, Brella eller Glöd hade det varit en annan sak...


Men Blondinbrella har gjort det igen!.. Snyggaste kassen på marknaden...


 

Hemsidan har ni på bilden. 35 kr.

Presentation


Hej! Det är jag som är Brella! (kallas även Brellzor) Och här bloggar jag om mitt liv och min familj:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Islandshästen kallas även:
 Vikingarnas häst
 Vulkanernas häst
 Andarnas häst
 Gudarnas häst
 Frimurarnas häst
 Isfolkets häst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards