blondinbrella

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Brella Islandshäst - 30 oktober 2011 02:00

Det verkar som om det är inne nu, ordentligt, med ett visst mode igen för tvåbeningen. Häromdagen såg jag siffror i nacken på plagget på en dam. Jag blev fundersam gällande just den där skjortan som såg en aning fängelseaktig ut med sina siffror. Mode, som sagt.  Odd-någonting, fruktansvärt dyra plagg uppenbarligen.


Jag tror jag ska designa egna Odd-Brella-Schabrak. Lite spets, lite matta färger, diskreta pasteller och lite siffror. Samt ett avsevärt högt pris för att rätt klientel ska fastna för varan och därefter - har jag en riktigt succékollektion!


Mina odd- saker lanseras snart - därför att jag är så smart! :-)))

Av Brella Islandshäst - 30 oktober 2011 01:21

  


Se omröstningen. Var med och gissa du också!


Vad har hänt med husses hand - kom han i vägen för min tand?

Brella

Presentation


Hej! Det är jag som är Brella! (kallas även Brellzor) Och här bloggar jag om mitt liv och min familj:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Islandshästen kallas även:
 Vikingarnas häst
 Vulkanernas häst
 Andarnas häst
 Gudarnas häst
 Frimurarnas häst
 Isfolkets häst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards